• Alarm Professional Nowy Sącz
  • Alarm Professional Nowy Sącz
  • Alarm Professional Nowy Sącz
  • Alarm Professional Nowy Sącz
  • Alarm Professional Nowy Sącz
  • Alarm Professional Nowy Sącz
  • Alarm Professional Nowy Sącz
  • Alarm Professional Nowy Sącz
  • Alarm Professional Nowy Sącz
  • Alarm Professional Nowy Sącz
Kategorie
Usługi
Oferowane produkty (157)
» Alkomat Samochodowy - Blokada od
» Rejestratory trasy
» Yanosik - Unikaj Mandatów (2)
» Zabezpieczenia (30)
» Alarmy motocyklowe (4)
» Alarmy samochodowe (8)
» Blokady (7)
» Blokady Mechaniczne
» Niedzwiedz lock
» Czujniki (6)
» Immobilizery (4)
» Znakowanie DNA (1)
» Akcesoria samochodowe (9)
» Antyradary i Jammery (9)
» Car Audio (35)
» Lokalizacja i Monitoring GPS (6)
» Oświetlenie (24)
» Systemy cofania (11)
» Taxi akcesoria (1)
» Zabudowa pojazdów dostawczych (9)
» Zestawy głośnomówiące (9)
» Łączność CB - PMR (12)
Rzetelna firma
Informacje o produkcie
Blokada skrzyni biegów Dipol
Producent Dipol
Dostępność Strona informacyjna
Chwilowy brak ceny
Zamawiana ilość:  
Opis produktu
Zabezpieczenia DIPOL

W 1996 roku na Targach Zabezpieczeń SECUREX 1996 pokazano po raz pierwszy nowy rodzaj blokady mechanicznej do samochodów, która przez połączenie trzpienia blokującego z zamkiem jest bardzo pewna w zabezpieczeniu i wygodna w użyciu. Jest to opatentowany wynalazek pracowników DIPOL-a. Blokada ta o nazwie DIPOL ma zastosowanie niemalże do wszystkich marek samochodów osobowych i dostawczych.

Do dzisiaj jest chętnie montowana w samochodach jako wysoce skuteczne zabezpieczenie antykradzieżowe. Blokada DIPOL na przestrzeni lat otrzymała szereg nagród, medali i wyróżnień.


Opis techniczny

Metoda zabezpieczenia przed kradzieżą.
      Uniemożliwienie włączenia przednich biegów wskutek unieruchomienia zmiany biegów w pozycji biegu "wstecznego" lub "parking", za pomocą trzpienia blokady ustawionego prostopadle do osi tejże dźwigni.      
      
Sposób montażu urządzenia w pojeździe.
      Urządzenie montuje się trwale w pojeździe w następujący sposób : wspornik mocuje się do tunelu środkowego lub do płyty podłogowej za pomocą co najmniej dwóch śrub odsadzanych M10, podkładek sprężystych, nakrętek ze zrywalnym wieńcem sześciokątnym i tulejek zabezpieczających przed odkręceniem lub śrub M8 ze zrywalnymi łbami i podkładek z otworami M8 o minimalnej grubości 5mm. Szczegółowe zasady i sposoby montażu wsporników w różnych pojazdach przedstawiono na rysunkach.      
       
Zasada działania urządzenia.
      Urządzenie działa w następujący sposób: po ustawieniu dźwigni zmiany biegów w pozycji biegu "wstecznego" lub "parking", w celu uniemożliwienia zmiany położenia dźwigni - trzpień blokady należy wprowadzić w otwór tulei dociskając blokadę do oporu, tj. do momentu jej zatrzaśnięcia się wewnątrz tulei. Aby nastąpiło skuteczne blokowanie ruchu dźwigni zmiany biegów (poprzez ustawienie trzpienia blokady prostopadle do osi dźwigni) - należy odpowiednio usytuować i zamontować wspornik z tuleją, w którą wprowadza się trzpień blokady. Wysuwający się prostopadle do osi trzpienia zaczep, sterowany jest elementami wielodyskowego zamka umieszczonego wewnątrz korpusu zamkowego. Podczas wprowadzania trzpienia w otwór tulei blokady, zaczep wsuwa się w głąb trzpienia. Przy kontynuowaniu ruchu trzpienia w tulei, zaczep trafia we współpracujący z nim kanałek wewnątrz tulei i zostaje tam wepchnięty przez umieszczoną w nim sprężynę. Ustalona zostaje w ten sposób pozycja pracy blokady. Aby otworzyć blokadę tj. usunąć trzpień z otworu tulei i tym samym z otoczenia dźwigni zmiany biegów, należy włożyć klucz w otwór w czole trzpienia i obrócić w prawo do oporu. Spowoduje to cofnięcie się zaczepu w głąb trzpienia. Umieszczona wewnątrz tulei sprężyna spowoduje wówczas wypchnięcie trzpienia. Po wypchnięciu trzpienia z otworu tulei blokada znajduje się w pozycji spoczynkowej. Po powrotnym obrocie i wyjęciu klucza z trzpienia blokada gotowa jest do ponownego użycia. Aby zabezpieczyć trzpień przed obrotem wokół własnej osi, jego część prowadząca ma w przekroju kształt ściętego walca, a otwór w tulei lub wsporniku jest odwzorowaniem tego kształtu.      
       
Parametry techniczne.
      
      Wymiary (bez wspornika) bez trzpienia     40x70
      Wymiary (bez wspornika) z trzpieniem     40x160
      Ciężar (bez elementów montażu)      500 g
      Gwarantowana ilość cykli pracy blokady      500 000
      Materiał : trzpień, tuleja      stal stop. węglowa
      Twardość : trzpień, tuleja      ~ 60 HRC
      Czas montażu      ~ 1 h
      Zakres temperatur poprawnej pracy      -40ºC ÷ 80ºC
      Wkładka zamkowa      GERDA, ABLOY
      
       
Uprawnienia montażowe.

      Wyłącznie zarejestrowane podmioty gospodarcze (firmy) posiadające "CERTYFIKAT AUTORYZACJI" producenta.
       
Montaż blokady uprawnia do uzyskania zniżki stawki ubezpieczenia AC.

Produkt zastrzeżony do sprzedaży wraz z montażem przez autoryzowane serwisy.
» Kliknij aby pobrać dokument w formacie PDF Kliknij aby pobrać dokument w formacie PDF
» Informuj mnie o aktualizacjach Blokada skrzyni biegów Dipol
» Napisz recenzję tego produktu!
» Zadaj nam pytanie...
Poprzedni produkt Produkt 5 z 7 w kategorii Blokady Następny produkt
Aktualności
2012-04-18 12:05:53
Propozycja współpracy w zakresie instalacji GPS
... >>
2010-11-24 09:19:43

Wprowadzamy na rynek system monitoringu i nadzoru pojazdów car-gps.pl

... >>
2010-11-24 09:18:41

Zamiast forsować zabezpieczenia, złodzieje próbują wywabić kierowcę z auta. ... >>
Zobacz wszystkie >>
Najpopularniejsze produkty
Alarm Professional Nowy Sącz